Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
TOVÁBBI KÉSZÍTMÉNYEK, TERMÉKEK:
 
HÍRLEVÉL (hasznos cikkek, kedvezmények)
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 
Az Ökonetről
 
Amit ajánlunk
 
Vendégkönyv
 
Partnerprogik

Az eredményes élet alapelvei - Hírlevél 14.400 Ft értékben, most DÍJTALANUL!

Numero7.com Online Zenebolt és Könyvesbolt! Boltunk katalógusában pop, rock, jazz, blues albumokat, népzenei és world music és klasszikus lemezeket, filmzenéket és filmeket kínálunk. A Numero7.com Zeneboltban megrendelhető CD-k, kazetták, VHS videókazetták és DVD-k száma több mint 50.000.. Könyvesboltunkban szintén óriási kínálatból válogathat! Rendeljen vagy csak nézzen szét nálunk! Klikkeljen ide!

Honlapkészítés, webáruház készítés a leggyorsabban. Akár még MA!

Webáruházában a vásárlók akár már ma leadhatják megrendeléseiket!
Webáruházát villámgyorsan elkészítheti nálunk. Ha feltölti a termékeit, a vásárlók akár már ma megnézhetik azt és rendelhetnek öntől! Építse fel webáruházát GYORSAN, EGYSZERŰEN, OLCSÓN! A részletekért kattintson a linkre:
http://www.shp.hu/hpc?ref=bkt

3 egyszerű lépés, amellyel megsokszorozhatja jövedelmét! Napi 1-2 óra internetes munkával ( e-mailek küldésével, apróhirdetések feladásával ) kiegészítheti jövedelmét! 0 Ft befektetéssel! Már a regisztrációért 1000 Ft jutalékot kap! A részletekért kattintson honlapunk címére: http://bkt.partner.shp.hu

 
Cikk 1
 
Cikk 2
 
Cikk 3
 
Hálózat ajánló
 
A 15-ös lista
 
Tonk Emil: Az előnyökről és a hátrányokról tárgyilagosan - 3. rész >

Az előnyökről és a hátrányokról tárgyilagosan 3.

   

A személyes eladásra, mint értékesítési módszerre épülő vállalkozások elterjedése az elmúlt évtized végére jellemző. Magyarországon a módszer először a biztosítások, befektetések értékesítése terén hódított, majd egyre erőteljesebben nyert teret a különböző termékek, szolgáltatások piacán. Napjainkban kevés olyan szakmai terület található ahol -gyenge kezdeményezések kivételével - ne lenne jelen a piacon sokszor párhuzamosan a klasszikus értékesítési módozatokkal a személyes eladás. A szakirodalomban ún. zéró csatornával jelzett értékesítés lényege, hogy a termék, szolgáltatás közvetlenül jut el a fogyasztóhoz oly módon, hogy az áru, szolgáltatás mozgásának iránya egyértelműen a vásárló irányába és a vásárlóig mutat . Ezt a piaci műveletet, amely a fogyasztó felkutatásából, a termék ,szolgáltatás üzenetének eljuttatásából, a fogyasztásra történő ösztönzésből , a termék / szolgáltatás „fizikai” elszállításából, a szokványos garanciák személyes biztosításából áll, természetesen rejti azokat a hátrányokat és előnyöket amelyeket elsősorban a fogyasztó érzékel. Világos , hogy ha a vásárló jellemzően kellemes tapasztalatokat szerez a hagyományos vásárláshoz viszonyítva, akkor annak előnyei a mérvadók számára, ellentétes esetben meghatározó a rossz vásárlói „élmény „ ami természetes a módszer ellenzőinek táborát erősíti , a fogyasztó idegenkedésének erősödését segíti és sajnos a közvélemény negatív értékítéletét támassza alá. Az MLM természetesen a módszer egyik legfontosabb szereplőjének a vevőnek is nyújt számos előnyt. Az esetek többségében ajánlásra történik a vásárlás, leggyakrabban a fogyasztói tapasztalatokkal, hasznokkal és előnyökkel rendelkező termékforgalmazó, terméktanácsadó vagy képviselő segíti a vásárlót a döntésben, amiben elsősorban a személyes hitel, a bizalom a meghatározó. Ezért jellemző és meghatározó a potenciális fogyasztói kör megválasztásánál a személyes ismeretség, vagy az arra épülő ajánlás. Hatékonysága és eredményessége a személyes hitelességtől függ. Jól kitapintható a vásárló szempontjából a kényelmes vásárlás élménye. A fogyasztó a termékkel együtt kiegészítő szolgáltatásban részesül. A saját kényelmének megfelelő helyen , otthonában, munkahelyén stb. kapja meg a kívánt árut, miközben lehetősége nyílik a kipróbálásra, a felhasználói tapasztalatok átadására, átvételére azok kontrolljára és azok értékelése utáni vásárlásra . A döntés a vásárló kezében van. Ha nem érez kényszert, pressziót a döntésben akkor az előnyök dominálnak, ha igen, akkor a kifogások és a fenntartások a döntőek és meghatározók . A szorosabb személyes kontaktus, a személyre szabott ajánlás, a szokásostól eltérő figyelmesség, türelem és tolerancia feltétlen előny. A személyes tapasztalatokkal alátámasztott ajánlás biztonságot, garanciát, és nagyon sok esetben a minőségtudat erősítését jelenti a vevőnél. Feltételezi-joggal- hogy az ajánló olyan áron és feltételekkel kínálja a terméket vagy szolgáltatást, amelyek biztosítják számára a kizárólagosságot /pl.a termék klasszikus értékesítésben nem érhető el /, az egyediséget, a személyes figyelmességet , amit a klasszikus értékesítési technikáknál ritkábban tapasztal. Fontos szempont a garancia kérdése. Ha érzi és látja a személyes kapcsolatban a biztosítékokat, a minőségi garanciákat, az alkalmatlanság esetén a visszaváltás vagy a csere lehetőségét akkor döntő érveket talál az ily módon történő vásárlásra. A megfelelően felkészült és a céget méltó módon képviselő termékforgalmazó érezhetően bizalmasabb viszonyt tud teremteni a fogyasztó és termelő között, ami fontos biztonsági tényező minden vásárló számára. A termékek fejlesztéséről, azokkal kapcsolatos szakmai újdonságokról, akciókról szóló közvetlen és gyors információ a fogyasztó megelégedettségét, megtartását garantálja. Általánosságban elmondható, hogy az előnyök a személyre szabottságban, a körülményekhez való alkalmazkodásban és a megkülönböztetett gondosságban érzékelhetők. A hátrányok logikusan ezek hiányából, ellentétes hatásából erednek. Persze nem ilyen egyszerű, hisz maga a módszer is rejt önmagában hátrányokat . Az egyik jól érzékelhető hátrány a megszokottságból eredő megszokás a vásárlói gyakorlatban. Ezért tapasztalható idegenkedés már azoktól, is akik csak hallottak a módszerről, de tapasztalataik nincsenek. Kétség kívül, hátrány, hogy a személyes eladás akkor kezdett el teret nyerni, amikor a hagyományos kereskedelmi csatornákon belül megjelent egy jelentősebb kínálat, egy érzékelhetően javuló kereskedői magatartás, ahol a fogyasztó saját akaratából dönthet a vásárlás helyéről, az eladó személyéről és sok esetben a számára legelőnyösebb árról is. Ezzel egyidőben megjelenő termékforgalmazók, „ ügynökök” azt az érzést váltották ki sok esetben a fogyasztóban, hogy a vásárlása és vásárlói döntése kényszerpályán mozog és nem szabad akaratából vásárol ,fogyaszt. Gyakran a kínálat teremtette választás szabadságát érzi a fogyasztó csorbítva. Ezek a kényes és valós okok indokolják a felkészült, áruismerettel és piaci információkkal felvértezett, a piaci kínálatot jól ismerő és a céget tisztességgel képviselő munkatárs tevékenységét . Bármelyik tényező hiánya, vagy hiányossága a fogyasztó idegenkedését, bizalmának megrendülését, a módszertől való végleges elfordulását eredményezi. Gyakran tapasztalható a fogyasztó elbizonytalanodása, mert a vásárlás utáni árupótlás, a garanciák nem biztosítottak sokszor azért, mert az ajánló „eltűnik „ aki igazán nem érti a fogyasztói elégedettség lényegét. Az elégedetlen vásárló sajnos nemcsak a termékforgalmazó személyével elégedetlen, hanem legtöbbször - mert más lehetőség is kínálkozik a vásárlásra- a termék további fogyasztásától is eláll, sőt sok esetben ennek kellő hangot is ad. A pontatlan kiszolgálás - ami nemcsak időben értendő- a legnagyobb ellenállást válthatja ki a vásárlóban . A kétely a hozzáférhetőségben, az árban, a tapasztalatokban, a személy megbízhatóságában, veszte az egyébként nagy reményekre, sikerre és személyes fejlődésre nagyszerű lehetőséget nyújtó módszernek. A megelégedett fogyasztó lehet a garanciája a személyes eladás további térnyerésének, mert egyébként a közreműködók és a vásárlók a hátrányokat általában ritkán honorálják kitartással, hűséggel és jó véleménnyel . Valójában ez a személyes eladásban a személy legnagyobb felelőssége.

 

Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Kedves Csokoládé kedvelõk! Segítségeteket kérném a kérdõívem kitöltéséhez! Témája a CSOKOLÁDÉ MÁRKÁK! Köszön    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    Aki szörnyekkel küzd, vigyázzon, nehogy belõle is szörny váljék. S ha hosszasan tekintesz egy örvénybe, az örvény vissza    *****    Rose Harbor, ahol a tenger suttog és a múlt sosem tûnik el teljesen. - FRPG - csatlakozz közénk te is :)    *****    Egy kikötõ, ahol minden hullám egy új kezdetet ígér. Rose Harbor, több mint egy város, egy világ a világ mögött.    *****    Rose Harbor &#8211; kisvárosi báj, nagy titkokkal - légy részese te is ennek a kalandnak :) - FRPG    *****    Óceán, erdõ, csillagfény &#8211; minden ösvény Rose Harborba vezet - aktív FRPG közösség    *****    Itachi Shinden 1. kötet Magyarul elérhetõ a konoha.hu -n. Nézzetek be! *** Itachi Shinden 1. kötet Magyarul elérhetõ!!!    *****    ÁGICAKÖNYVTÁRA - KÖNYVEK, KÖNYVEK, KÖNYVEK - ÁGICAKÖNYVTÁRA    *****    MOVIE-NIGHT -> Filmek, Sorozatok <- MOVIE-NIGHT    *****    Movie-    *****    Játssz a színekkel keress szebbnél szebb képeket, építs, szépítsd a portálod, hogy szebb és színesebb legyen a világod!    *****    Debrecen Huszti Lakóparki napelemes családiház eladó. 06209911123 Debrecen Huszti Lakóparki napelemes családiház eladó.    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél színes szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Kedves Csokoládé kedvelõk! Segítségeteket kérném a kérdõívem kitöltéséhez! Témája a CSOKOLÁDÉ MÁRKÁK! Köszön    *****    Homlokzati hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati hõszigetelését!