Környezetbarát és energiatakarékos megoldás (Turbo Booster: 10800 Ft)

Felhasználása gépjárműveken (5-20%-os üzemanyag megtakarítás).
Gyűrű alakú házban speciális mágneseket helyeztek el úgy, hogy különlegesen erős homogén mágneses mezőt hozzanak létre a gyűrű közepén. A gyűrűt az üzemanyag vezetékre szerelik fel kívülről, annak megbontása nélkül úgy, hogy az üzemanyag (és ez lehet benzin, alkohol, gáz vagy gázolaj) ezen a különleges mágneses téren áramoljon keresztül. Az erős mágneses tér megszünteti az üzemanyag-molekulák elektrosztatikus feltöltődését, csökkenti a viszkozitást és így a porlasztáskor sokkal apróbb cseppekre bomlik fel az üzemanyag.
Az apróbb cseppek jobban keverednek a levegővel, és így a több oxigén érintkezik az üzemanyag szénhidrogén molekuláival, felgyorsul az égés. Ennek következménye az, hogy egy része annak az üzemanyagnak, ami eddig vagy nem égett el, vagy a kipufogócsőben égett el, ezentúl benn a motorban a kb. 0,01 másodperces munkaütem alatt adja át energiáját és így ez az energia hasznosítható. Ennek hatására nő a motor termikus és effektív hatásfoka. A tökéletesebb égés eredményeként csökken a kipufogógázban a mérgező CO és CH mennyisége, (könnyebb „átmenni" a zöldkártya-vizsgán). A motorban az égés hőmérséklete nő, ettől jelentősen csökken a koromképződés (főleg a dízeleknél), sőt a már lerakódott kormot is kiégeti a dugattyúgyűrűk hornyaiból és a szeleptányérokról, illetve a gyertya elektródákról (dekarbonizációs folyamat), ezáltal a motor kevésbé kopik, élettartama megnő, csökken az olajfogyasztása és az olaj később fárad el. A folyamat jól követhető, a kipufogógáz CO tartalma kezdetben meleg motornál felszökik, majd a futásteljesítmény függvényében kb. 100 üzemóra után jelentősen, -akár a gyári érték 30%-ára is lecsökken. A motor érezhetően jobban húz, teljesítménye megnő és járása, főleg hideg motornál egyenletesebbé válik, a szivató sokkal hamarabb visszatolható.
A magasabb hatásfok következményeként kevesebb üzemanyag szükséges a korábbival azonos teljesítmény eléréséhez, azaz 5-20 % -os üzemanyag megtakarítás érhető el.
A PETROL / TURBO BOOSTER -t érdemes a karburátorhoz, injektorhoz vagy adagolóhoz minél közelebb elhelyezni. Ha az üzemanyag-vezeték belső átmérője nagyon vékony vagy fémhálóval burkolt, akkor a jobb hatás érdekében érdemes az üzemanyag-vezetéket legalább azon a részen egy vastagabb átmérőjű csővel kiváltani. (Természetesen csak ott, ahol ez lehetséges. Ezt a munkát csak szakemberrel végeztesse el!).
A PETROL / TURBO BOOSTER élettartama gyakorlatilag végtelen, kopó, cserére szoruló alkatrészt nem tartalmaz, amíg az Ön autója ill. kazánja működik, addig a PETROL / TURBO BOOSTER is. Nagyobb motortérfogatú gépjárművekhez (2000 cm felett) ill. nagy fogyasztású kazánokhoz (20l/óra felett) az erősebb TURBO BOOSTER felszerelése ajánlott.
A PETROL / TURBO BOOSTER alkalmazása gázkazánokon
A készülékek úgy kerültek műszakilag kialakításra, hogy a Magyarországon engedélyezett gázkészülékek mindegyikébe a gázkészülék átalakítása nélkül beszerelhetők. A gázkészülékbe való beszereléshez semmiféle engedélyre nincs szükség, hiszen a gázkészülékben semmilyen jellegű átalakítást vagy megbontást nem kell végezni. Természetesen a műveletet bízzuk szakemberre. A jelen pillanatban használatos Magyar Szabvány szerint a készülék felhasználása jogszerű. Nincs szükség a helyi gázszolgáltató engedélyeire.
A legjobb eredményeket a hagyományos tálcaégős rendszerű gázkazánokon, valamint a nagyon elterjedt gázkonvektorokon sikerült elérnünk. Az eredmény akár 15-23% -ot is elérhet. Ezekben a tüzelőberendezésekben, ahol a gáz keveredése a levegővel egyszerű módon jön létre, a tüzeléstechnikai hatásfok alacsony. Mivel a fizikai beavatkozásunk kifejezetten a jobb porlasztást valósítja meg, ebből eredően egy jobb minőségű égés jön létre, ami több hasznos hőt jelent számunkra. Ehhez kapcsolódóan csökken a berendezések által kibocsátott elégetlen szénhidrogének mennyisége. Ez komoly környezetmegóvást jelent. Ezen felül ugyanezek a módszerek a legkomolyabb tüzeléstechnikai égőfejekhez is adaptálhatók. Több száz kW vagy akár több megawatt nagyságrendnél is nagyon jó eredmények jöttek létre. (3-9%)
PETROL / TURBO BOOSTER fizikális vízlágyítás
A fizikális vízlágyítás, mint környezetbarát és energiatakarékos megoldás, alig 15 éve ismert még a szakemberek körében is. Tény, hogy a mágnesesen kezelt víz igen előnyös tulajdonsága, hogy a vízben található oldott mészkő (közismertebb nevén vízkő) egy ún. spontán kristály képződésen megy át és belőle argonit kristály képződik, amely ebben a formában többé nem képes megtapadni a vízvezeték, boiler, csaptelepek, szaniterek, fűtésrendszerek vezetékeinek külső és belső felületén, hanem a lefolyó vízzel együtt távozik a rendszerből.
|